Program1 / Support
Support
Altid hurtigt og nemt
Vi hjælper med svar på, hvordan vores software fungerer og kan benyttes.
Spørgsmål vedrørende e-conomic henvises til
Visma e-conomic A/S.
Ved behov for praktisk hjælp til at udføre administrativt arbejde henviser vi til MedlemsKontoret.dk ApS, som mod betaling kan udføre administrative opgaver.
Der henvises desuden til programmets hjælpetekster og videoer.

Email support
Skriv til support@program1.dk med relevante spørgsmål. Så vil vi svare hurtigst muligt.
Telefonsupport
Nye kunder oprettes automatisk med telefonsupport.
Telefonsupport er gratis i perioden frem til første kvartalsopkrævning.
Telefonsupport koster 50 kr/md.
Telefonsupport betales kvartalsvis forud sammen med softwarelicensen.
Afmelding af telefonsupport fra og med næste kvartal kan ske pr. email til telefonsupport@program1.dk senest d. 15. i måneden før kvartalet.
Før du ringer til telefonsupport:
Læs venligst programmets hjælpetekst og se eventuelle relevante hjælpevideoer.
Hav dit CVR-nr klar.
(+45) xx xx xx xx
Mandag – Torsdag 13-16
Fredag 13-15
Hjælpetekster til KundeLister
Programmet KundeLister indeholder en udførlig samling af hjælpetekster, som kan ses på dette link: kundelister.dk/help
Brug hjælpetekstens sidemenu til at finde det emne du søger, eller benyt hjælpetekstens stærke søgefunktion.
Hjælpevideoer til KundeLister
“KundeLister – sæt turbo på din kundehåndtering i e-conomic” 2 min
“Sådan kommer du i gang med KundeLister” 2 min
“Sådan opretter du et felt i KundeLister” 2 min
“Sådan opretter du en liste i KundeLister” 2 min
“Sådan opkræver du abonnement i KundeLister” 2 min
“Sådan opkræver du medlemskontingent i KundeLister” 2 min
Vores mål er at sikre, at du får en problemfri oplevelse med Program1. Uanset hvilken supportform du vælger, kan du være sikker på, at vi gør vores bedste for at hjælpe dig godt videre.
Kontakt os gerne og få mere information.