Om Program1
Program1.dk ApS er softwareforhandler og yder support på programmet KundeLister til smidig og effektiv kunde- og medlemsadministration.
Virksomheden blev grundlagt i 2024 af elektronikingeniør Ole Bolt og civilingeniør, HD Peter Thymark med solid erfaring fra vores firma MedlemsKontoret.dk ApS, hvor vi har arbejdet med medlems- og kundeadministration siden 2009 for en bred vifte af virksomheder og organisationer – fra håndværksvirksomheder og forsikringsselskaber til klubber, sportsforeninger mv.

Behovet for en bedre løsning
Gennem årene har vi erfaret, at traditionelle regnskabsprogrammer – selv de bedste som f.eks. e-conomic – som regel mangler de nødvendige funktioner til effektiv kunde- og medlemsadministration. Og software til kunde-/medlemsadministration har ikke de fleksible regnskabsfunktioner, der er vigtige for en velfungerende økonomistyring. Resultatet? Virksomheder må jonglere mellem flere uafhængige systemer og manuelt flytte data frem og tilbage.
Overraskende mange erhvervsvirksomheder benytter software, der er udviklet til klubber og foreninger. Og de har ligesom vi været nødt til at finde på kreative måder at bruge deres software på, som programmerne slet ikke var beregnet til.
Det har ført til tunge arbejdsprocesser og ineffektiv administration. Kostbare fejl er begået, fordi den anvendte software var mangelfuld og ikke kunne tilpasses de pågældende virksomheders behov.
Den optimale softwareintegration
For at løse denne udfordring har vi udviklet en kraftfuld og fleksibel software, der er så integreret med e-conomic, at det opleves som ét samlet program. Med denne kombination får virksomheder en komplet administrationsplatform, hvor både de stærke funktioner til kunde- og medlemshåndtering og e-conomics robuste regnskabsmodul kan skræddersys efter virksomhedens behov.
Med lanceringen af KundeLister gør vi denne software tilgængelig for andre virksomheder, så de kan optimere deres administrative processer og skabe en mere effektiv og sammenhængende drift.
e-conomic hæver sig kvalitetsmæssigt over de fleste andre regnskabsprogrammer, og programmet er markant bedre til bogføring og regnskab end de regnskabsfunktioner, som findes i markedets software til kunde-/medlemsadministration.
e-conomic har alle de bogførings- og regnskabsfunktioner, som langt de fleste har brug for, og er behageligt fri for tåbelige fejl. Vi har valgt at tage udgangspunkt i e-conomic, fordi det ville være dyrt, besværligt og unødvendigt at prøve at lave et regnskabsprogram, der var bedre.
Men e-conomic manglede nogle slagkraftige værktøjer til kunde-/medlemsadministration. Intuitive værktøjer, der kan massebehandle et stort antal kunder, selvom kunderne er vidt forskellige og derfor skal håndteres forskelligt. Derfor har vi udviklet tillægsprogrammet KundeLister. Som erfarne administratorer har vi taget udgangspunkt i de administrative softwarebehov, som vi er stødt på hos virksomheder, klubber og foreninger. Og vi har brugt vores uddannelsesmæssige baggrunde som specialister i hhv. computere og netværk og i administrative systemer til at udvikle nye intelligente løsninger, som er brugervenlige og kan anvendes bredt, og som har stået på vores egen ønskeliste i årevis.
Til selve programmeringen har vi valgt at samarbejde med et firma, som vi har haft personligt kendskab til igennem flere årtier. Det har ligesom e-conomic en solid stab af kompetente programmører, og det står bag store og velfungerende systemer, der er udbredt i Danmark.
Da datasikkerhed er højeste prioritet i et projekt som vores, har vi valgt fysisk at lægge vores software (og vores egne og brugernes udvidede kundedata) på Amazons store topsikrede serverhotel i Irland, som er underlagt EU’s skærpede sikkerhedskrav: General Data Protection Regulation (GDPR).
Ville vi selv købe vores software? – JA, vi bruger den selvfølgelig også til vores egen kundeadministration!
Vil du vide mere om, hvordan vores løsning kan hjælpe din virksomhed?